Office and Sales Support Assistant / Podpora obchodního oddělení

Pokud nám můžete nabídnout:

> Dynamickou osobnost s dostatečnou mírou asertivity
> Min. 3 roky praxe na obdobné pozici v obchodním oddělení ICT
> SŠ vzdělání ideálně ekonomického směru
> Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
> Velmi dobrou znalost práce s PC – MS Office, Internet
> Znalost AJ na komunikační úrovni
> Pečlivost, samostatnost a zodpovědnost

Dáme vám na starost:

> Administrativní a organizační podporu obchodního oddělení
> Spolupráci na administrativní přípravě nových smluv a jejich kontrolu
> Správu databáze CRM
> Logistiku – objednání zboží, sledování průběhu dodávky a vyclení, dopravu zboží i pojištění
> Pravidelné prověřování zdrojů veřejných zakázek, výběr relevantních oznámení a následnou konzultaci
> Přípravu nabídek a podkladů pro výběrová řízení (po zaškolení)
> Úzkou spolupráci s marketingovým oddělením
> Přípravu podkladů na porady, zápisy z porad, evidenci a správu zadaných úkolů
> Spolupráci se schválenými dodavateli třetích stran

A můžete od nás očekávat:

> Práci a zázemí v úspěšné a rozvíjející se ICT společnosti
> Možnost profesního i osobního růstu
> Tvořivou, různorodou a zodpovědnou práci s možností seberealizace
> Finanční ohodnocení v závislosti na schopnostech a zkušenostech, po vyškolení i na základě prodeje drobného zboží a služeb

> Firemní zaměstnanecké benefity:
    > 20-25 dovolené dle odpracovaných let
    > 5 sick days
    > Stravenky v hodnotě 120 Kč
    > Cafeterie společnosti
    > Penzijní připojištění
    > Možnost Home Office

> Zaučení a podporu kolegů
> Práci v přátelském týmu
> Moderní pracovní prostředí (dobře dostupné MHD i autem)

Nástup možný od 07 – 08/2021

Máte zájem?

My také. Abychom se mohli zodpovědně a objektivně rozhodnout právě pro Vás, pošlete nám svůj životopis a průvodní dopis na kariera@scanservice.cz