Automatizujte proces Purchase2Pay

Zpracování dodavatelských faktur tvoří jeden ze základních interních procesů většiny společností.

Individuální přístup

Naše služby pomáhají tento proces zjednodušit a zefektivnit. Díky individuálnímu přístupu jsme schopni standardní službu rozšířit o další aktivity či upravit tak, aby přesně vyhovovala potřebám našich zákazníků.

Řešení na míru

Rozumíme vašim potřebám a máme pro ně řešení. Nabízíme zajištění kompletního procesu digitalizace a vytěžení faktur formou služby bez nutnosti zásahu zákazníka do průběhu zpracování. Celý proces zpracování provádějí kvalifikovaní operátoři v zabezpečených prostorách naší společnosti.

In-house

Pro společnosti preferující in-house zpracování nabízíme rovněž dodávku řešení pro zpracování faktur.

Etiam commodo dui eget wisi

Integer tempor. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Mauris tincidunt sem sed arcu. Integer imperdiet lectus quis justo. Proin mattis lacinia justo. Etiam dictum tincidunt diam. Integer vulputate sem a nibh rutrum consequat. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque Laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Integer imperdiet lectus quis justo. In enim a arcu imperdiet malesuada. Duis risus.

Pro koho je služba určena?

Služba zahrnuje tyto oblasti

Jak jsme pomohli našim klientům

Digitalizace faktur, BPO

Naše spolupráce s Johnson & Johnson Global Business Services s.r.o. (JNJ GBS) trvá již od roku 2006, od kdy poskytujeme službu skenování a vytěžování finančních dokumentů formou Business Process Outsourcingu (BPO) a jejich přenos do SAP systému.

Proces

A|Vstup
1|Email s možností automatického čtení schránky
2|Papírové dokumenty
3|Přenos přes sFTP
4|V případě potřeby zajistí společnost scanservice a.s. dokumentový skener nebo multifunkční zařízení pro skenování u zákazníka včetně nastavení automatického odesílání dokumentů k dalšímu zpracování.
B|Zpracování a kontrola
1|Optimalizace obrazu dokumentu
2|Vytěžení dat pomocí různých OCR enginů
3|Kontrola vytěžených dat operátorem
C|Předání
1|Výstup odpovídající standardu ISDOC (definovaný výměnný formát daňových dokladů)
2|Výstup odpovídající standardu ISDOC (definovaný výměnný formát daňových dokladů)
3|Předání zpracovaných dokumentů do ERP systémů (SAP, MS Dynamics, Helios a dalších) ve formátu nadefinovaném zákazníkem (xml, csv)
4|Předání přes FTP server na straně zákazníka, příp. na straně společnosti scanservice

FAQ – Nejčastější dotazy zákazníků

Jak je zajištěna bezpečnost dokumentů během zpracování?
Fyzická a IT bezpečnost je zajištěna schválenými a implementovanými procesy a směrnicemi. Zpracovatel je držitelem certifikátů ISO 27001, ISO 9001, ISO 14001 a ISO 20000, řízení bezpečnosti je prováděno v souladu s těmito normami. Velký důraz je kladen na ochranu osobních údajů a implementaci procesů souvisejících s GDPR.
Co když nejsme schopni relevantně posoudit množství a strukturu dokumentace?
Zavedení služby předchází analýza celkového procesu digitalizace odborným konzultantem společnosti scanservice a.s.
Co když budu potřebovat fyzický dokument, který se nachází v procesu digitalizace u zpracovatele?
V případě potřeby lze dokument dle specifikace zadavatele vyhledat, přednostně naskenovat a zakryptovaný zaslat na definované adresy či umístit na bezpečné úložiště. V případě potřeby předání fyzického dokumentu je tento dokument opět vyhledán a zaslán zadavateli důvěryhodným kurýrem. Součástí služby je i možnost urgentního vyhledání dokumentu a předání zákazníkovi.

Digitalizace a vytěžení faktur formou služby

Základní parametry Služby STANDARD

Rozšiřující parametry Služby INDIVIDUAL

Nezávazná poptávka

Společnost scanservice a.s. vytvoří podmínky pro práci s elektronickými fakturami (schvalovací proces se výrazně zrychlí)