Business Process Outsourcing
Digitalizace dokumentů
Realizujeme digitalizace a vytěžování příchozích dokumentů všech druhů. Jedná se například o faktury, smlouvy, formuláře a mnoho dalších.
Digitalizace archivů
Poskytujeme kompletní digitalizaci archivů, problém pro nás nejsou ani nestandardní velikosti dokumentů.
24 let zkušeností
Během svého téměř 24letého působení na trhu jsme získali mnoho zkušeností s českými i zahraničními klienty.
Starosti zákazníka
Čelíte níže uvedeným starostem a rádi byste dané problémy vyřešili jednou provždy? S našimi poskytovanými službami se dané situace stanou minulostí.
Komplikovaná evidence a vyhledávání v dokumentech
Složitá evidence velkého množství dokumentů a také správné vyhledávání v těchto dokumentech jsou hlavními starostmi našich zákazníků. Jedná se například o zaměstnance z účetních oddělení, kteří mají na starost zpracování velkého množství faktur či dalších účetních záznamů obvykle v papírové formě. Dalším typickým příkladem našich klientů jsou pracovníci obchodních oddělení mající na starost velké množství smluv či jiných významných dokumentů. Zákonem stanovená pravidla a interní předpisy požadují uložení velkého množství papírové dokumentace, což obnáší problém s místem, evidencí i systémem uchování těchto dokumentů. S tím také souvisí potíže se snadným vyhledáváním požadovaných listin.
Ztráta nebo poškození spisů
Řada důležitých dokumentů má pouze jediný originál, z toho důvodu je nutné pečovat o tyto typy dokladů s patřičnou opatrností. Ovšem častý přístup k nim nebo naopak nešetrné zacházení může vést k nevratnému poničení těchto významných dokladů či dokonce k jejich samotné ztrátě.
Chyby ve firemních systémech
Nepozornost a překlepy představují časté riziko při ručním zadávání dat do firemních systémů.
Výhody
- Úspora času a nákladů
- Efektivnější řízení zdrojů
- Kvalitnější a rychlejší služby zákazníkům
- Flexibilita a škálovatelnost
Jak jsme pomohli našim klientům
Digitalizace faktur, BPO
Od roku 2006 poskytujeme službu skenování a vytěžování finančních dokumentů formou Business Process Outsourcingu (BPO) a následný přenos dat do systému SAP.

FAQ – Nejčastější dotazy zákazníků
Jak je zajištěna bezpečnost dokumentů během zpracování? |
Fyzická a IT bezpečnost dokumentů je zajištěna schválenými a implementovanými procesy a směrnicemi. Jsme držitelem certifikátů ISO 27001, ISO 9001, ISO 14001 a ISO 20000. Řízení bezpečnosti je prováděno v souladu s těmito normami. Zároveň klademe velký důraz na ochranu osobních údajů a implementaci procesů souvisejících s GDPR. |
Co když nejsme schopni relevantně posoudit množství a strukturu dokumentace? |
Před samotným zavedením našich služeb je provedena analýza celkového procesu digitalizace našim odborným konzultantem. |
Co když budu potřebovat fyzický dokument, který je u Vás v procesu digitalizace? |
V takovém případě lze dokument dle Vašich specifikací vyhledat, přednostně naskenovat a zakryptovaný zaslat na vybrané adresy či nahrát na bezpečné úložiště. Pokud by bylo požadováno předání fyzického dokumentu, je tento dokument opět vyhledán a důvěryhodným kurýrem zaslán na Vaši adresu. Součástí našich poskytovaných služeb je i možnost urgentního vyhledání dokumentu a jeho předání. |
Nezávazná poptávka
- Pomůžeme Vám se zavedením jasných a transparentních pravidel
- Garantujeme kvalitu výstupů a čas zpracování
- Snížíme Vám náklady na zpracování všech Vašich dokumentů




