Digitalizace faktur a vytěžování dat
Co s námi ziskáte?
Individuální přístup
Naše služby zjednodušují a zefektivňují proces zpracování dodavatelských faktur. Díky individuálnímu přístupu dokážeme rozšířit a upravit standardní službu tak, aby přesně vyhovovala vašim požadavkům. Všechny naše nástroje na sobě každý den prověřujeme při zpracování objednávek formou BPO (Business Process Outsourcing).
Řešení na míru
Díky našim dlouholetým zkušenostem víme, jaké jsou vaše potřeby a jak je vyřešit. Naše služby zajišťují kompletní proces digitalizace a vytěžení faktur, vy nemusíte do průběhu zpracování vůbec zasahovat. Validaci dat provádějí kvalifikovaní operátoři za přísných bezpečnostních opatření pro zajištění ochrany dat.
Řešení in-house
Společnostem, které preferují in-house zpracování, nabízíme dodávku a implementaci řešení pro zpracování faktur.
Hlavní přínosy digitalizace
Zpracování dodavatelských faktur je rutinní činností, která je finančně nákladná, chybová a neefektivně využívá čas zaměstnanců. Pokud vaše firma přijímá stovky až tisíce faktur měsíčně, můžete s našimi službami ušetřit práci několika svým pracovníkům. Ti pak budou moct trávit více času nad jinými úkoly, kde využijí svůj potenciál.
- Uvolníme vám ruce pro váš hlavní business
- Pomůžeme se zavedením jasných pravidel
- Snížíme vaše náklady spojené se zpracováním faktur
- Garantujeme vám kvalitu výstupů a čas zpracování
Jak jsme pomohli našim klientům
Digitalizace faktur, BPO
Už od roku 2006 využíváme skenování a vytěžování finančních dokumentů formou Business Process Outsourcingu (BPO) a následný přenos dat do systému SAP. Dříve naši zaměstnanci spoustu dokumentů procházeli ručně. Teď ale technologie OCR u dodavatelských faktur sama pozná už podle loga, částky nebo data splatnosti, jak s daty naložit.

Proces
A | | | Vstup |
1 | | | E-mail s možností automatického čtení stránky |
2 | | | Papírové dokumenty |
3 | | | Přenos přes sFTP |
4 | | | V případě potřeby zajistíme dokumentový skener nebo multifunkční zařízení pro skenování u zákazníka včetně nastavení automatického odesílání dokumentů k dalšímu zpracování |
B | | | Zpracování a kontrola |
1 | | | Optimalizace obrazu dokumentu |
2 | | | Vytěžení dat pomocí veškerých dostupných technologií – např. OCR, ICR, AI, RPA, ML… |
3 | | | Kontrola a validace vytěžených dat operátorem |
C | | | Předání |
1 | | | Výstup odpovídající standardu ISDOC (definovaný výměnný formát daňových dokladů) |
2 | | | Předání zpracovaných dokumentů do ERP systémů (SAP, MS Dynamics, Helios a dalších) ve formátu nadefinovaném zákazníkem (xml, csv) |
3 | | | Předání přes FTP server na straně zákazníka nebo případně na straně naší společnosti |
Základní parametry Služby STANDARD
- Vstup dokumentů přes e-mail nebo sFTP server
- Vytěžení 21 údajů*
- Vytěžení daňové rekapitulace
- Kontrola formátů a datových typů
- Kontrola proti kmenovým datům o dodavatelích
- Export ve formátu ISDOC nebo XML či CSV
- Kvalita předaných dat s minimální 99% přesností
- Zpracování českých, slovenských, anglických nebo německých faktur
- Průběžný monitoring stavu zpracování jednotlivých faktur
- Reporting
Rozšiřující parametry Služby INDIVIDUAL
- Individuální požadavky na systémovou integraci
- Vstup papírových dokumentů a jejich naskenování
- Vytěžení nestandardních údajů a řádkových položek
- Kontrola proti dalším slovníkům zákazníka
- Kontrola náležitostí daňového dokladu
- Validace proti údajům třetích stran (ARES)
- Zpracování ostatních cizojazyčných faktur
- Expresní zpracování do 2 až 4 hodin od získání dokumentů
- Elektronický podpis a časové razítko
Nezávazná poptávka
- Pomůžeme Vám se zavedením jasných a transparentních pravidel
- Garantujeme kvalitu výstupů a čas zpracování
- Snížíme Vám náklady na zpracování všech Vašich dokumentů




