Instalace, servis a údržba skenerů
Servisní zabezpečení
V současném náročném IT prostředí je našímprvořadým úkolem zajistit kvalitní a spolehlivé servisní zabezpečení instalovaných zařízení. Máme dostatečný počet servisních techniků i skladové zásoby náhradních dílů a spotřebního materiálu.
Nevíte si rady? Napište na Servicedesk
Autorizovaný servis
Jsme autorizovaným a certifikovaným servisním centrem pro dokumentové skenery různých značek pro celou Českou a Slovenskou republiku.
Tato autorizace obnáší povinnost dodržovat přísná SLA pravidla výrobců dokumentových a knižních skenerů. Dále klademe důraz na počet servisních techniků na počet instalovaných zařízení a rozsah jejich vyškolení. Také je třeba splňovat pravidla ohledně množství náhradních dílů a spotřebního materiálu pro instalovaná zařízení. Veškeré servisní zásahy jsou detailně dokumentovány.
On-site servis
- Příjezd servisního technika do 2 pracovních dnů (SR plus 1 den)
- Jednou ročně výměna spotřebního materiálu (prohlídka, kompletní údržba a diagnostika zakoupeného zařízení) v místě instalace, náhradní díly a servisní zásahy v ceně
- Telefonická a servisní podpora v českém jazyce dostupná 8 hodin denně 5 dní v týdnu
- Poskytnutí náhradního zařízení
Kodak – výměna kus za kus
- Tříletá záruka výměnou kus za kus (Advanced Unit Replacement Warranty Kodak Alaris)
- Registraci skeneru provedeme za vás
- Telefonická a servisní podpora v českém jazyce 8 hodin denně 5 dní v týdnu
- Výměna skeneru do 2. – 5. pracovního dne (podle typu skeneru)
- AUR se vztahuje pouze na Departmental a Low volume skenery až do modelu S2085f.
Jak jsme pomohli našim klientům
Dodávka SW, Dokumentové skenery

Nezávazná poptávka
- Pomůžeme Vám se zavedením jasných a transparentních pravidel
- Garantujeme kvalitu výstupů a čas zpracování
- Snížíme Vám náklady na zpracování všech Vašich dokumentů




