SW služby a podpora
Co s námi získáte?
Aktuálnost
Všechna dodaná řešení našim zákazníkům průběžně aktualizujeme, aby vyhověla aktuálním požadavkům a standardům informačních systémů, technologií a virtualizačních nástrojů, proto naše řešení trvale podporují kontinuitu podnikání.
Flexibilitu dodávaných řešení
Řešení na platformě iCapta vždy koncipujeme tak, aby zcela vyhovovala vašim požadavkům i parametrům vaší infrastruktury. Tím se odlišujeme od konkurenčních řešení.
Zkušený tým
Náš vývojový tým se skládá ze zkušených a certifikovaných architektů řešení, programátorů, ECM specialistů a testerů. Všichni členové vývojového týmu neustále pracují na svých znalostech, aby stále patřili ke špičce v oboru.
SW servis, klientská podpora a údržba produktů
Sektor IT je specifický svým rychlým vývojem. Jednotlivé aktualizace softwarových aplikací proto představují důležitý faktor pro zajištění bezproblémového provozu programů. Z toho důvodu poskytujeme našim zákazníkům v rámci servisu také odpovídající aktualizace softwarových aplikací.
Díky našim zkušenostem si velmi dobře uvědomujeme, že provoz každé organizace je v řadě oblastí velmi odlišný. Doplnění instalovaného softwaru o další funkce, vlastnosti nebo rozšířené oblasti využitelnosti pro nás nepředstavuje žádný problém. Našim klientům poskytujeme plnou podporu i při zpracování případové studie, technického projektu nebo kompletního vývoje softwarové aplikace na zakázku.
Samozřejmostí je i naše technická podpora při řešení závad, konzultace nových úloh či nastavení a rozvoj systému. Současně s tím poskytujeme nejnovější verze oprav, aktualizací a upgradů pro veškerý dodávaný software. Stačí nás kontaktovat na servicedesk@scanservice.cz.
- SLA poskytovaných služeb - provozní doba Response Time a Fix Time jsou vždy se zákazníkem individuálně domluveny dle jeho aktuálních potřeb
- Doba vyřešení závady 4 hod. až 5 dnů podle kategorie incidentu
- Zapůjčení zkušebních verzí SW (jsou-li výrobcem SW uvolněné)
- Zapůjčení plných verzí SW až na 3 měsíce (pokud to výrobce SW umožňuje)
Poskytování SW podpory a údržby jménem výrobce zejména pro
- Opravné patche
- Update
- Upgrade
Služby SW podpory
- Prostřednictvím telefonu, e-mailu, videokonferencí nebo osobním jednáním
- Řešení závad
- Konzultace při tvorbě nových úloh a nastavení systému
- Rozvoj systému
Návrh řešení
Každý zákazník u nás najde optimální softwarové řešení pro své potřeby. Pomůžeme vám s výběrem a doporučením nejvhodnější funkcionality dodaného řešení na základě vstupní analýzy, pracovních postupů, implementací řešení a návrhem na možné zlepšení a úpravy programů. Tak, aby finální výsledek vyhovoval nejen vašim aktuálním potřebám, ale byl připravený i na budoucí vývoj.
Vývoj a implementace řešení
Je pro nás samozřejmostí, že vyvíjíme a implementujeme řešení přesně dle daných potřeb zákazníka. Nedílnou součástí naší práce je také ověřovací a pilotní provoz řešení včetně finálního nastavení infrastruktury před zahájením produkčního provozu.
Nedílnou součástí naší práce je také ověřovací a pilotní provoz řešení, a to včetně finálního nastavení infrastruktury před zahájením produkčního provozu. I po úspěšném nasazení řešení zůstáváme s vámi a poskytujeme vám veškerou podporu. Pokud tak budete později potřebovat řešení upravit či aktualizovat, můžete se na nás spolehnout.
Programátorské služby
Máme tým zkušených programátorů, kteří jsou zárukou kvalitní podpory všech nabízených aplikací. Kromě speciálních modulů k integraci digitalizační aplikace s informačními systémy a infrastrukturou klienta vyvinuli naši programátoři moduly platformy iCapta, jako jsou iCapta Collector nebo iCapta Log. Tyto programy se uplatňují například při skenování nebo vyhledávání v obrazových archivech.
Školení
Instalací ale nekončíme. Po správném zabudování softwarových aplikací vám obstaráme školení pro práci a jednotlivé úkony s instalovanými aplikacemi. Rozsah a zaměření školení si s vámi předem domluvíme. Způsob školení odpovídá vašim konkrétním potřebám a bere v potaz odbornost pracovníků, kteří budou jednotlivé činnosti aplikací zabezpečovat. Nedílnou součástí je i dodání uživatelské a administrátorské dokumentace.
- Školení správce systému
- Školení uživatelů aplikačního SW
- Školení operátorů (skenování, indexace, popřípadě další činnosti)
Jak jsme pomohli našim klientům
Digitalizace dokumentů, Dodávka SW
„Projekt zpracování a vytěžování dat z 50 typů příchozích dokumentů má svá specifika. Ale společnost scanservice nabídla řešení, které se osvědčilo jako vysoce efektivní a spolehlivé. Vysoce hodnotíme také následnou podporu a vstřícnost při realizaci změn.“

Nezávazná poptávka
- Pomůžeme Vám se zavedením jasných a transparentních pravidel
- Garantujeme kvalitu výstupů a čas zpracování
- Snížíme Vám náklady na zpracování všech Vašich dokumentů




