Vymáhání pohledávek a reklamace
(Collections & Disputes)

Efektivní proces vymáhání pohledávek, řešení sporných operací a budování loajality zákazníků

Velmi obtížným úkolem je zachovat dobré obchodní vztahy se zákazníkem a přitom vědět, že má špatnou platební morálku. Nejlepší způsob, jak úspěšně zajistit uhrazení pohledávky v prodlení, a přitom si zachovat spokojeného zákazníka, je mít jasnou a standardizovanou vymáhací strategii založenou na osvědčených postupech. Bez ohledu na zvolenou strategii, je konečný cíl vždy stejný: snížit nevyrovnané zůstatky (DSO), minimalizovat riziko nezaplacení a optimalizovat váš provozní kapitál.

collections and disputes

Řešení Serrala Collections & Disputes vás podpoří při úspěšné realizaci vaší pohledávkové politiky. A to díky osvědčeným procesům a digitalizaci všech vašich obchodních operací souvisejících s pohledávkami pomocí integrované robotizace (RPA). Jsme jediným poskytovatelem, který pokrývá celý proces správy pohledávek, včetně upomínek, reklamací a odpočtů, právního vymáhání pohledávek, outsourcingu a faktoringu. A právě to vám umožňuje aplikovat takovou pohledávkovou strategii, která nejlépe odpovídá vašemu podnikání.

Výhody

> osvědčené postupy usnadňují proces vymáhání pohledávek
> standardizované postupy od reklamací až po odepsání pohledávky

> řešení výjimečných obchodních procesů a požadavků (automatizace odpočtů, rabatů a slevových akcí)