Automatizujte proces Purchase2Pay
Zpracování dodavatelských faktur tvoří jeden ze základních interních procesů většiny společností.
Individuální přístup
Naše služby pomáhají tento proces zjednodušit a zefektivnit. Díky individuálnímu přístupu jsme schopni standardní službu rozšířit o další aktivity či upravit tak, aby přesně vyhovovala potřebám našich zákazníků.
Řešení na míru
Rozumíme vašim potřebám a máme pro ně řešení. Nabízíme zajištění kompletního procesu digitalizace a vytěžení faktur formou služby bez nutnosti zásahu zákazníka do průběhu zpracování. Celý proces zpracování provádějí kvalifikovaní operátoři v zabezpečených prostorách naší společnosti.
In-house
Pro společnosti preferující in-house zpracování nabízíme rovněž dodávku řešení pro zpracování faktur.
Etiam commodo dui eget wisi
Integer tempor. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Mauris tincidunt sem sed arcu. Integer imperdiet lectus quis justo. Proin mattis lacinia justo. Etiam dictum tincidunt diam. Integer vulputate sem a nibh rutrum consequat. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque Laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Integer imperdiet lectus quis justo. In enim a arcu imperdiet malesuada. Duis risus.
- Pomůže se zavedením jasných pravidel
- Uvolní Vám ruce pro Váš hlavní business
- Garantuje Vám kvalitu výstupů a čas zpracování
- Sníží Vám náklady spojené se zpracováním faktur
Pro koho je služba určena?
- Střední až velké společnosti
- Centra podnikových služeb
- Veřejné instituce
- Kde se zpracovává více než 10 tisíc dodavatelských faktur ročně
Služba zahrnuje tyto oblasti
- Příjem papírových dokladů nebo naskenovaných faktur
- V případě zpracování papírových dokladů jejich přípravu pro skenování a samotné naskenování
- U služby Standard vytěžování 21 základních údajů z faktur
- U služby Individual vytěžování podle požadavků zákazníka
- Předání vytěžených dat ve formátu ISDOC a obrazů v PDF
- Monitoring a reporting
Jak jsme pomohli našim klientům

Digitalizace faktur, BPO
Naše spolupráce s Johnson & Johnson Global Business Services s.r.o. (JNJ GBS) trvá již od roku 2006, od kdy poskytujeme službu skenování a vytěžování finančních dokumentů formou Business Process Outsourcingu (BPO) a jejich přenos do SAP systému.

Proces
A | | | Vstup |
1 | | | Email s možností automatického čtení schránky |
2 | | | Papírové dokumenty |
3 | | | Přenos přes sFTP |
4 | | | V případě potřeby zajistí společnost scanservice a.s. dokumentový skener nebo multifunkční zařízení pro skenování u zákazníka včetně nastavení automatického odesílání dokumentů k dalšímu zpracování. |
B | | | Zpracování a kontrola |
1 | | | Optimalizace obrazu dokumentu |
2 | | | Vytěžení dat pomocí různých OCR enginů |
3 | | | Kontrola vytěžených dat operátorem |
C | | | Předání |
1 | | | Výstup odpovídající standardu ISDOC (definovaný výměnný formát daňových dokladů) |
2 | | | Výstup odpovídající standardu ISDOC (definovaný výměnný formát daňových dokladů) |
3 | | | Předání zpracovaných dokumentů do ERP systémů (SAP, MS Dynamics, Helios a dalších) ve formátu nadefinovaném zákazníkem (xml, csv) |
4 | | | Předání přes FTP server na straně zákazníka, příp. na straně společnosti scanservice |
FAQ – Nejčastější dotazy zákazníků
Jak je zajištěna bezpečnost dokumentů během zpracování? |
Fyzická a IT bezpečnost je zajištěna schválenými a implementovanými procesy a směrnicemi. Zpracovatel je držitelem certifikátů ISO 27001, ISO 9001, ISO 14001 a ISO 20000, řízení bezpečnosti je prováděno v souladu s těmito normami. Velký důraz je kladen na ochranu osobních údajů a implementaci procesů souvisejících s GDPR. |
Co když nejsme schopni relevantně posoudit množství a strukturu dokumentace? |
Zavedení služby předchází analýza celkového procesu digitalizace odborným konzultantem společnosti scanservice a.s. |
Co když budu potřebovat fyzický dokument, který se nachází v procesu digitalizace u zpracovatele? |
V případě potřeby lze dokument dle specifikace zadavatele vyhledat, přednostně naskenovat a zakryptovaný zaslat na definované adresy či umístit na bezpečné úložiště. V případě potřeby předání fyzického dokumentu je tento dokument opět vyhledán a zaslán zadavateli důvěryhodným kurýrem. Součástí služby je i možnost urgentního vyhledání dokumentu a předání zákazníkovi. |
Digitalizace a vytěžení faktur formou služby
Základní parametry Služby STANDARD
- Vstup dokumentů přes email nebo sFTP server
- Vytěžení 21 údajů*
- Vytěžení daňové rekapitulace
- Kontrola proti kmenovým datům o dodavatelích
- Export ve formátu ISDOC nebo XML či CSV
- Kvalita předávaných dat min. 99 %
- Zpracování českých / slovenských / anglických / německých faktur
- Průběžný monitoring stavu zpracování jednotlivých faktur
- Reporting
Rozšiřující parametry Služby INDIVIDUAL
- Vstup papírových dokumentů a jejich naskenování
- Vytěžení nestandardních údajů
- Vytěžení řádkových položek
- Kontrola proti dalším slovníkům zákazníka
- Validace proti údajům třetích stran (ARES)
- Individuální požadavky na systémovou integraci
- Zpracování ostatních cizojazyčných faktur
- Kontrola náležitostí daňového dokladu
- Expresní zpracování do 2 nebo 4 hodin od předání dokumentů
- Elektronický podpis a časové razítko
Nezávazná poptávka
Společnost scanservice a.s. vytvoří podmínky pro práci s elektronickými fakturami (schvalovací proces se výrazně zrychlí)
- Pomůže se zavedením jasných a transparentních pravidel
- Garantuje Vám kvalitu výstupů a čas zpracování
- Uvolní Vám ruce pro Váš hlavní business
- Sníží Vám náklady spojené se zpracováním faktur




