Webináře (produktové občerstvení)

Pomocí těch správných nástrojů Vám představíme výhody:
  • automatizace a digitalizace procesů a dokumentů
  • automatizace získávání dat z příchozích dokumentů
  • automatizace zpracování příchozích plateb
  • umělé inteligence v obchodních procesech
  • technologie RTP (žádosti o provedení platby)

 

Webináře se konají ve čtvrtek 27. 5. 2021 a 3. 6. 2021, vždy od 10:00 do 10:45 hodin.
Webinářem Vás bude provázet:
Milan Zajicek 300 300

Ing. Milan Zajíček
člen představenstva a ředitel strategického rozvoje

Za posledních 23 let ve společnosti získal jedinečné zkušenosti nejen s digitalizací dokumentů, ale také se zpracováním finančních a personálních dokumentů pro Centra sdílených služeb. Pracoval na projektech pro velké nadnárodní společnosti (Johnson and Johnson a Deutsche Böerse) a také na velkých projektech pro finanční a státní instituce. 

Registrace na webinář