Business Process Outsourcing

Převezmeme za vás jakýkoliv administrativní proces. Dokážeme se rychle adaptovat na vaše požadavky a nabídnout komplexní služby dle vašich potřeb. Snížíme tak vaše náklady a maximalizujeme efektivitu vaší společnosti.

Jsme tu pro Vás od roku 1998

V čem máme důvěru zákazníků?

Digitalizace dokumentů

Realizujeme digitalizaci a vytěžování příchozích dokumentů všech druhů. Ať už jde o faktury, smlouvy, formuláře nebo cokoliv dalšího.

Digitalizace archivů

Ukážeme vám, jak na kompletní digitalizaci archivů, včetně nestandardních formátů dokumentů. V případě potřeby zajistíme dlouhodobé uschování fyzických dokumentů.

Dlouholeté zkušenosti

Na trhu působíme už od roku 1998. Během této doby jsme získali spoustu zkušeností s českými i zahraničními klienty.

Proč si zvolit právě nás

Výhody spolupráce s námi

Co řešíme za problémy

Nejčastější starosti zákazníků

Níže uvedené scénáře patřily k běžným potížím, které museli naši zákazníci řešit. Díky našim službám se ale staly minulostí.

Složitá evidence velkého množství dokumentů a správné vyhledávání v nich trápí řadu firem. Jedná se například o zaměstnance z účetních oddělení, kteří mají na starost zpracování velkého množství faktur a dalších účetních záznamů, obvykle v papírové formě. Dalším typickým příkladem jsou pracovníci obchodních oddělení, operující s velkým množstvím smluv a jiných důležitých dokumentů. Zákonem stanovená pravidla a interní předpisy požadují ukládání velkého množství papírové dokumentace, což s sebou nese problém ohledně místa, evidence i systému uchování těchto dokumentů. S tím souvisí i potíže s vyhledáváním požadovaných listin.

Řada důležitých dokumentů má pouze jeden originál, z toho důvodu je nutné pečovat o tyto typy dokladů s velkou opatrností. Častý přístup k nim nebo nešetrné zacházení však můžou vést k nevratnému poškození dokladů nebo k jejich úplné ztrátě.

Nepozornost a překlepy představují časté riziko při ručním zadávání dat do firemních systémů.

FAQ

Nejčastější dotazy zákazníků

Fyzická a IT bezpečnost dokumentů je zajištěna schválenými a implementovanými procesy a směrnicemi. Jsme držitelem certifikátů ISO 27001, ISO 9001, ISO 14001 a ISO 20000. Řízení bezpečnosti je prováděno v souladu s těmito normami. Zároveň klademe velký důraz na ochranu osobních údajů a implementaci procesů souvisejících s GDPR.

Před samotným zavedením našich služeb je provedena analýza celkového procesu digitalizace našim odborným konzultantem.

V takovém případě lze dokument dle Vašich specifikací vyhledat, přednostně naskenovat a zakryptovaný zaslat na vybrané adresy či nahrát na bezpečné úložiště. Pokud by bylo požadováno předání fyzického dokumentu, je tento dokument opět vyhledán a důvěryhodným kurýrem zaslán na Vaši adresu. Součástí našich poskytovaných služeb je i možnost urgentního vyhledání dokumentu a jeho předání.

Jsme Vám k dispozici

Napište nám

Pro více informací o našich službách a řešeních nám napište nebo zavolejte na +420 731 399 368.

    * Povinné pole

    Kliknutím na "ODESLAT" vyjadřujete souhlas s Podmínkami používání internetových stránek

    Business Process Outsourcing