Business Process Outsourcing
Převezmeme za vás jakýkoliv administrativní proces. Dokážeme se rychle adaptovat na vaše požadavky a nabídnout komplexní služby dle vašich potřeb. Snížíme tak vaše náklady a maximalizujeme efektivitu vaší společnosti.
Jsme tu pro Vás od roku 1998
V čem máme důvěru zákazníků?
Digitalizace dokumentů
Digitalizace archivů
Dlouholeté zkušenosti
Proč si zvolit právě nás
Výhody spolupráce s námi
- Úspora času a nákladů
- Efektivnější řízení zdrojů
- Kvalitnější a rychlejší služby zákazníkům
- Flexibilita a škálovatelnost
Co řešíme za problémy
Nejčastější starosti zákazníků
Níže uvedené scénáře patřily k běžným potížím, které museli naši zákazníci řešit. Díky našim službám se ale staly minulostí.
- Komplikovaná evidence a vyhledávání v dokumentech
Složitá evidence velkého množství dokumentů a správné vyhledávání v nich trápí řadu firem. Jedná se například o zaměstnance z účetních oddělení, kteří mají na starost zpracování velkého množství faktur a dalších účetních záznamů, obvykle v papírové formě. Dalším typickým příkladem jsou pracovníci obchodních oddělení, operující s velkým množstvím smluv a jiných důležitých dokumentů. Zákonem stanovená pravidla a interní předpisy požadují ukládání velkého množství papírové dokumentace, což s sebou nese problém ohledně místa, evidence i systému uchování těchto dokumentů. S tím souvisí i potíže s vyhledáváním požadovaných listin.
- Ztráta nebo poškození spisů
Řada důležitých dokumentů má pouze jeden originál, z toho důvodu je nutné pečovat o tyto typy dokladů s velkou opatrností. Častý přístup k nim nebo nešetrné zacházení však můžou vést k nevratnému poškození dokladů nebo k jejich úplné ztrátě.
- Chyby ve firemních systémech
Nepozornost a překlepy představují časté riziko při ručním zadávání dat do firemních systémů.
Naše poslední reference
Jak jsme pomohli našim klientům
FAQ
Nejčastější dotazy zákazníků
- Jak je zajištěna bezpečnost dokumentů během zpracování?
Fyzická a IT bezpečnost dokumentů je zajištěna schválenými a implementovanými procesy a směrnicemi. Jsme držitelem certifikátů ISO 27001, ISO 9001, ISO 14001 a ISO 20000. Řízení bezpečnosti je prováděno v souladu s těmito normami. Zároveň klademe velký důraz na ochranu osobních údajů a implementaci procesů souvisejících s GDPR.
- Co když nejsme schopni relevantně posoudit množství a strukturu dokumentace?
Před samotným zavedením našich služeb je provedena analýza celkového procesu digitalizace našim odborným konzultantem.
- Co když budu potřebovat fyzický dokument, který je u Vás v procesu digitalizace?
V takovém případě lze dokument dle Vašich specifikací vyhledat, přednostně naskenovat a zakryptovaný zaslat na vybrané adresy či nahrát na bezpečné úložiště. Pokud by bylo požadováno předání fyzického dokumentu, je tento dokument opět vyhledán a důvěryhodným kurýrem zaslán na Vaši adresu. Součástí našich poskytovaných služeb je i možnost urgentního vyhledání dokumentu a jeho předání.