Digitalizace faktur a vytěžování dat
Využijte naplno potenciál svých zaměstnanců, kde přepisování dat z faktur nechte na nás.
S námi získáte jistotu 100% validity dat, která dodá důvěru vašemu byznysu. Ať už při vytěžování fyzických, nebo digitálních faktur.
Na co se zaměřujeme?
Digitalizace a vytěžování faktur
Držíme krok s dobou a investujeme do nových technologií a lidského potenciálu. Výsledkem je tým odborníků, který vám ochotně vysvětlí proč zapojení digitální transformace (DX), robotické automatizace procesů a umělé inteligence do zpracování dokumentů může zvýšit efektivitu a kvalitu poskytovaných služeb a snížit náklady právě ve vašem podnikání.
Správnost vytěžených dat 99,9%-100%
Individuální přístup
Řešení na míru
Řešení in-house
Využijte naplno potenciál svých zaměstnanců
Hlavní přínosy digitalizace dokumentů
Zpracování dodavatelských faktur je rutinní činností, která je finančně nákladná, chybová a neefektivně využívá čas zaměstnanců. Pokud vaše firma přijímá stovky až tisíce faktur měsíčně, můžete s našimi službami ušetřit práci několika svým pracovníkům. Ti pak budou moct trávit více času nad jinými úkoly, kde využijí svůj potenciál.
Potřebujete pomoci? Využijte naše bohaté zkušenosti pro digitalizace faktur, vytěžování faktur a digitalizace dokumentů na míru.
- Uvolníme vám ruce pro váš hlavní business
- Pomůžeme se zavedením jasných pravidel
- Snížíme vaše náklady spojené se zpracováním faktur
- Garantujeme vám kvalitu výstupů a čas zpracování
Naše poslední reference
Jak jsme pomohli našim klientům
Jak probíhá spolupráce
Proces digitalizace dokumentů
Formy vstupu
- E-mail s možností automatického čtení stránky
- Papírové dokumenty
- Přenos přes sFTP
- V případě potřeby zajistíme dokumentový skener nebo multifunkční zařízení pro skenování u zákazníka včetně nastavení automatického odesílání dokumentů k dalšímu zpracování
Zpracování a kontrola
- Optimalizace obrazu dokumentu
- Vytěžení dat pomocí veškerých dostupných technologií – např. OCR, ICR, AI, RPA, ML…
- Kontrola a validace vytěžených dat operátorem
Předání
- Výstup odpovídající standardu ISDOC (definovaný výměnný formát daňových dokladů)
- Předání zpracovaných dokumentů do ERP systémů (SAP, MS Dynamics, Helios a dalších) ve formátu nadefinovaném zákazníkem (xml, csv)
- Předání přes FTP server na straně zákazníka nebo případně na straně naší společnosti
Využití AI pro produkty a služby scanservice
Aplikace AI ve službách a produktech SCS
Produkt IBM Datacap jako jádro modulární platformy iCapty může využívat technologii Machine Learning a umožňuje i využívání AI cloudových služeb IBM.
Postupná implementace možností AI IBM do produktů SCS umožňuje i poskytování modifikovaných již poskytovaných služeb BPO.
Varianty služby BPO
Poskytování služby digitalizace faktur vždy bude zohledňovat individuální potřeby zákazníka, službu lze nabízet v následujících variantách:
- Standard – hlavní rozdíly ruční kontrola údajů (úspěšnost 99,99%), zpracování i listinných dokumentů, SLA NBD nebo Urgent
- Automat – pouze elektronické dokumenty, úspěšnost 90% a vyšší v návaznosti na historii dat a zpětnou vazbu zákazníka
| Parametr | Standard | Automat |
| Individuální přístup při setupu služby (konzultace) | ano | ano |
| Formát vstupních dokumentů | Elektronické a listinné | Elektronické |
| Zpracování mailů a jejich příloh | ano | ano |
| Formát elektronických dokumentů | PDF, PNG, JPEG, JPG, TIF, TIFF, XLSX, XLS, DOCX, DOC, ZIP, ODT, ODS, RTF včetně podpory ZIP archivu | PDF, PNG, JPEG, JPG, TIF, TIFF, XLSX, XLS, DOCX, DOC, ZIP, ODT, ODS, RTF včetně podpory ZIP archivu |
| Počet vytěžovaných hlavičkových údajů | Dle požadavků | Dle požadavků |
| Vytěžování řádkových položek | Ano dle požadavků | Ano dle požadavků |
| Počet stran dokumentu | 1 a více dle požadavků | 1 a více dle požadavků |
| Písmo | Latinka, cyrilice | Latinka, cyrilice |
| Jazykové mutace | cca 90 | cca 90 |
| Kontrola ARES | ano | ano |
| Kontroly na číselníky zákazníka | Ano dle požadavků | Ano dle požadavků |
| Ruční validace (kontrola automaticky extrahovaných dat) | Ano operátory poskytovatele služby | ne |
| Úspěšnost extrakce na pole | 99,99% | 95% a vyšší |
| Zvyšování úspěšnosti extrakce dle zpětné vazby od zákazníka a historických dat | Ano | Ano |
| Výstupní soubory | Obrazy, metadata | Obrazy, metadata |
| Import do ERP | Ano dle požadavků | Ano dle požadavků |
| Statistické podklady pro fakturaci | ano | ano |
| SLA | NBD/ urgentní zpracování | Průběžně (s výjimkou profylakčních oken, dostupnost služby 99,7%) |
Nabízíme různé balíčky
Parametry služeb
- Vstup dokumentů přes e-mail nebo sFTP server
- Vytěžení 21 údajů*
- Vytěžení daňové rekapitulace
- Kontrola formátů a datových typů
- Kontrola proti kmenovým datům o dodavatelích
- Export ve formátu ISDOC nebo XML či CSV
- Kvalita předaných dat s minimální 99% přesností
- Zpracování českých, slovenských, anglických nebo německých faktur
- Průběžný monitoring stavu zpracování jednotlivých faktur
- Reporting
* Číslo faktury, Identifikace dodavatele (název, IČ, DIČ, DIČ pro DPH, ulice, číslo, PSČ, město), druh a popis faktury, číslo objednávky, datum (vystavení, splatnosti, DUZP), platební údaje (variabilní symbol, číslo účtu, kód banky, kód měny, celková částka), daňová rekapitulace, číslo původní faktury (v případě dobropisu).
- Individuální požadavky na systémovou integraci
- Vstup papírových dokumentů a jejich naskenování
- Vytěžení nestandardních údajů a řádkových položek
- Kontrola proti dalším slovníkům zákazníka
- Kontrola náležitostí daňového dokladu
- Validace proti údajům třetích stran (ARES)
- Zpracování ostatních cizojazyčných faktur
- Expresní zpracování do 2 až 4 hodin od získání dokumentů
- Elektronický podpis a časové razítko




