Digitalizace faktur a vytěžování dat
Využijte naplno potenciál svých zaměstnanců. Přepisování dat z faktur nechte na nás. S námi získáte jistotu 100% validity dat, která dodá důvěru vašemu byznysu. Ať už při vytěžování fyzických, nebo digitálních faktur.
Jsme tu pro Vás od roku 1998
Co s námi získáte?
Držíme krok s dobou a investujeme do nových technologií a lidského potenciálu. Výsledkem je tým odborníků, který vám ochotně vysvětlí proč zapojení digitální transformace (DX), robotické automatizace procesů a umělé inteligence do zpracování dokumentů může zvýšit efektivitu a kvalitu poskytovaných služeb a snížit náklady právě ve vašem podnikání.
Individuální přístup
Řešení na míru
Řešení in-house
Využijte naplno potenciál svých zaměstnanců
Hlavní přínosy digitalizace dokumentů
Zpracování dodavatelských faktur je rutinní činností, která je finančně nákladná, chybová a neefektivně využívá čas zaměstnanců. Pokud vaše firma přijímá stovky až tisíce faktur měsíčně, můžete s našimi službami ušetřit práci několika svým pracovníkům. Ti pak budou moct trávit více času nad jinými úkoly, kde využijí svůj potenciál.
- Uvolníme vám ruce pro váš hlavní business
- Pomůžeme se zavedením jasných pravidel
- Snížíme vaše náklady spojené se zpracováním faktur
- Garantujeme vám kvalitu výstupů a čas zpracování
Naše poslední reference
Jak jsme pomohli našim klientům
Jak probíhá spolupráce
Proces digitalizace dokumentů
Formy vstupu
- E-mail s možností automatického čtení stránky
- Papírové dokumenty
- Přenos přes sFTP
- V případě potřeby zajistíme dokumentový skener nebo multifunkční zařízení pro skenování u zákazníka včetně nastavení automatického odesílání dokumentů k dalšímu zpracování
Zpracování a kontrola
- Optimalizace obrazu dokumentu
- Vytěžení dat pomocí veškerých dostupných technologií – např. OCR, ICR, AI, RPA, ML…
- Kontrola a validace vytěžených dat operátorem
Předání
- Výstup odpovídající standardu ISDOC (definovaný výměnný formát daňových dokladů)
- Předání zpracovaných dokumentů do ERP systémů (SAP, MS Dynamics, Helios a dalších) ve formátu nadefinovaném zákazníkem (xml, csv)
- Předání přes FTP server na straně zákazníka nebo případně na straně naší společnosti
Využití AI pro produkty a služby scanservice
Aplikace AI ve službách a produktech SCS
Produkt IBM Datacap jako jádro modulární platformy iCapty může využívat technologii Machine Learning a umožňuje i využívání AI cloudových služeb IBM.
Postupná implementace možností AI IBM do produktů SCS umožňuje i poskytování modifikovaných již poskytovaných služeb BPO.
Varianty služby BPO
Poskytování služby digitalizace faktur vždy bude zohledňovat individuální potřeby zákazníka, službu lze nabízet v následujících variantách:
- Standard – hlavní rozdíly ruční kontrola údajů (úspěšnost 99,99%), zpracování i listinných dokumentů, SLA NBD nebo Urgent
- Automat – pouze elektronické dokumenty, úspěšnost 90% a vyšší v návaznosti na historii dat a zpětnou vazbu zákazníka
Parametr | Standard | Automat |
Individuální přístup při setupu služby (konzultace) | ano | ano |
Formát vstupních dokumentů | Elektronické a listinné | Elektronické |
Zpracování mailů a jejich příloh | ano | ano |
Formát elektronických dokumentů | PDF, PNG, JPEG, JPG, TIF, TIFF, XLSX, XLS, DOCX, DOC, ZIP, ODT, ODS, RTF včetně podpory ZIP archivu | PDF, PNG, JPEG, JPG, TIF, TIFF, XLSX, XLS, DOCX, DOC, ZIP, ODT, ODS, RTF včetně podpory ZIP archivu |
Počet vytěžovaných hlavičkových údajů | Dle požadavků | Dle požadavků |
Vytěžování řádkových položek | Ano dle požadavků | Ano dle požadavků |
Počet stran dokumentu | 1 a více dle požadavků | 1 a více dle požadavků |
Písmo | Latinka, cyrilice | Latinka, cyrilice |
Jazykové mutace | cca 90 | cca 90 |
Kontrola ARES | ano | ano |
Kontroly na číselníky zákazníka | Ano dle požadavků | Ano dle požadavků |
Ruční validace (kontrola automaticky extrahovaných dat) | Ano operátory poskytovatele služby | ne |
Úspěšnost extrakce na pole | 99,99% | 95% a vyšší |
Zvyšování úspěšnosti extrakce dle zpětné vazby od zákazníka a historických dat | Ano | Ano |
Výstupní soubory | Obrazy, metadata | Obrazy, metadata |
Import do ERP | Ano dle požadavků | Ano dle požadavků |
Statistické podklady pro fakturaci | ano | ano |
SLA | NBD/ urgentní zpracování | Průběžně (s výjimkou profylakčních oken, dostupnost služby 99,7%) |
Nabízíme různé balíčky
Parametry služeb
- Vstup dokumentů přes e-mail nebo sFTP server
- Vytěžení 21 údajů*
- Vytěžení daňové rekapitulace
- Kontrola formátů a datových typů
- Kontrola proti kmenovým datům o dodavatelích
- Export ve formátu ISDOC nebo XML či CSV
- Kvalita předaných dat s minimální 99% přesností
- Zpracování českých, slovenských, anglických nebo německých faktur
- Průběžný monitoring stavu zpracování jednotlivých faktur
- Reporting
* Číslo faktury, Identifikace dodavatele (název, IČ, DIČ, DIČ pro DPH, ulice, číslo, PSČ, město), druh a popis faktury, číslo objednávky, datum (vystavení, splatnosti, DUZP), platební údaje (variabilní symbol, číslo účtu, kód banky, kód měny, celková částka), daňová rekapitulace, číslo původní faktury (v případě dobropisu).
- Individuální požadavky na systémovou integraci
- Vstup papírových dokumentů a jejich naskenování
- Vytěžení nestandardních údajů a řádkových položek
- Kontrola proti dalším slovníkům zákazníka
- Kontrola náležitostí daňového dokladu
- Validace proti údajům třetích stran (ARES)
- Zpracování ostatních cizojazyčných faktur
- Expresní zpracování do 2 až 4 hodin od získání dokumentů
- Elektronický podpis a časové razítko