SW služby a podpora

SW servis, klientská podpora a údržba produktů

Sektor IT je specifický svým rychlým vývojem. Jednotlivé aktualizace softwarových aplikací proto představují důležitý faktor pro zajištění bezproblémového provozu programů. Z toho důvodu poskytujeme našim zákazníkům v rámci servisu také odpovídající aktualizace softwarových aplikací.

Díky našim zkušenostem si velmi dobře uvědomujeme, že provoz každé organizace je v řadě oblastí velmi odlišný. Doplnění instalovaného softwaru o další funkce, vlastnosti nebo rozšířené oblasti využitelnosti pro nás nepředstavuje žádný problém. Našim klientům poskytujeme plnou podporu i při zpracování případové studie, technického projektu nebo kompletního vývoje softwarové aplikace na zakázku.

Samozřejmostí je i naše technická podpora při řešení závad, konzultace nových úloh či nastavení a rozvoj systému. Současně s tím poskytujeme nejnovější verze oprav, aktualizací a upgradů pro veškerý dodávaný software. Stačí nás kontaktovat na servicedesk@scanservice.cz.

Jsme tu pro Vás od roku 1998

Co s námi získáte?

Aktuálnost

Všechna dodaná řešení našim zákazníkům průběžně aktualizujeme, aby vyhověla aktuálním požadavkům a standardům informačních systémů, technologií a virtualizačních nástrojů, proto naše řešení trvale podporují kontinuitu podnikání.

Flexibilitu dodávaných řešení

Řešení na platformě iCapta vždy koncipujeme tak, aby zcela vyhovovala vašim požadavkům i parametrům vaší infrastruktury. Tím se odlišujeme od konkurenčních řešení.

Zkušený tým

Náš vývojový tým se skládá ze zkušených a certifikovaných architektů řešení, programátorů, ECM specialistů a testerů. Všichni členové vývojového týmu neustále pracují na svých znalostech, aby stále patřili ke špičce v oboru.

SW podpora

Služby SW podpory

Poskytování SW podpory a údržby

SW podpora a údržba pro:

Jak probíhá návrh řešení

Návrh řešení

Každý zákazník u nás najde optimální softwarové řešení pro své potřeby. Pomůžeme vám s výběrem a doporučením nejvhodnější funkcionality dodaného řešení na základě vstupní analýzy, pracovních postupů, implementací řešení a návrhem na možné zlepšení a úpravy programů. Tak, aby finální výsledek vyhovoval nejen vašim aktuálním potřebám, ale byl připravený i na budoucí vývoj.

Je pro nás samozřejmostí, že vyvíjíme a implementujeme řešení přesně dle daných potřeb zákazníka. Nedílnou součástí naší práce je také ověřovací a pilotní provoz řešení včetně finálního nastavení infrastruktury před zahájením produkčního provozu.

Nedílnou součástí naší práce je také ověřovací a pilotní provoz řešení, a to včetně finálního nastavení infrastruktury před zahájením produkčního provozu. I po úspěšném nasazení řešení zůstáváme s vámi a poskytujeme vám veškerou podporu. Pokud tak budete později potřebovat řešení upravit či aktualizovat, můžete se na nás spolehnout.

Máme tým zkušených programátorů, kteří jsou zárukou kvalitní podpory všech nabízených aplikací. Kromě speciálních modulů k integraci digitalizační aplikace s informačními systémy a infrastrukturou klienta vyvinuli naši programátoři moduly platformy iCapta, jako jsou iCapta Collector nebo iCapta Log. Tyto programy se uplatňují například při skenování nebo vyhledávání v obrazových archivech.

Instalací ale nekončíme. Po správném zabudování softwarových aplikací vám obstaráme školení pro práci a jednotlivé úkony s instalovanými aplikacemi. Rozsah a zaměření školení si s vámi předem domluvíme. Způsob školení odpovídá vašim konkrétním potřebám a bere v potaz odbornost pracovníků, kteří budou jednotlivé činnosti aplikací zabezpečovat. Nedílnou součástí je i dodání uživatelské a administrátorské dokumentace.

Školení

Jaké typy školení nabízíme

Proč si zvolit právě nás

Výhody spolupráce s námi

Jsme Vám k dispozici

Napište nám

Pro více informací o našich službách a řešeních nám napište nebo zavolejte na +420 731 399 368.

    * Povinné pole

    Kliknutím na "ODESLAT" vyjadřujete souhlas s Podmínkami používání internetových stránek

    SW služby a podpora