SW služby a podpora
SW servis, klientská podpora a údržba produktů
Sektor IT je specifický svým rychlým vývojem. Jednotlivé aktualizace softwarových aplikací proto představují důležitý faktor pro zajištění bezproblémového provozu programů. Z toho důvodu poskytujeme našim zákazníkům v rámci servisu také odpovídající aktualizace softwarových aplikací.
Díky našim zkušenostem si velmi dobře uvědomujeme, že provoz každé organizace je v řadě oblastí velmi odlišný. Doplnění instalovaného softwaru o další funkce, vlastnosti nebo rozšířené oblasti využitelnosti pro nás nepředstavuje žádný problém. Našim klientům poskytujeme plnou podporu i při zpracování případové studie, technického projektu nebo kompletního vývoje softwarové aplikace na zakázku.
Samozřejmostí je i naše technická podpora při řešení závad, konzultace nových úloh či nastavení a rozvoj systému. Současně s tím poskytujeme nejnovější verze oprav, aktualizací a upgradů pro veškerý dodávaný software. Stačí nás kontaktovat na servicedesk@scanservice.cz.
Jsme tu pro Vás od roku 1998
Co s námi získáte?
Aktuálnost
Flexibilitu dodávaných řešení
Zkušený tým
SW podpora
Služby SW podpory
- Prostřednictvím telefonu, e-mailu, videokonferencí nebo osobním jednáním
- Řešení závad
- Konzultace při tvorbě nových úloh a nastavení systému
- Rozvoj systému
Poskytování SW podpory a údržby
SW podpora a údržba pro:
- Opravné patche
- Update
- Upgrade
Jak probíhá návrh řešení
Návrh řešení
Každý zákazník u nás najde optimální softwarové řešení pro své potřeby. Pomůžeme vám s výběrem a doporučením nejvhodnější funkcionality dodaného řešení na základě vstupní analýzy, pracovních postupů, implementací řešení a návrhem na možné zlepšení a úpravy programů. Tak, aby finální výsledek vyhovoval nejen vašim aktuálním potřebám, ale byl připravený i na budoucí vývoj.
- Vývoj a implementace řešení
Je pro nás samozřejmostí, že vyvíjíme a implementujeme řešení přesně dle daných potřeb zákazníka. Nedílnou součástí naší práce je také ověřovací a pilotní provoz řešení včetně finálního nastavení infrastruktury před zahájením produkčního provozu.
Nedílnou součástí naší práce je také ověřovací a pilotní provoz řešení, a to včetně finálního nastavení infrastruktury před zahájením produkčního provozu. I po úspěšném nasazení řešení zůstáváme s vámi a poskytujeme vám veškerou podporu. Pokud tak budete později potřebovat řešení upravit či aktualizovat, můžete se na nás spolehnout.
- Programátorské služby
Máme tým zkušených programátorů, kteří jsou zárukou kvalitní podpory všech nabízených aplikací. Kromě speciálních modulů k integraci digitalizační aplikace s informačními systémy a infrastrukturou klienta vyvinuli naši programátoři moduly platformy iCapta, jako jsou iCapta Collector nebo iCapta Log. Tyto programy se uplatňují například při skenování nebo vyhledávání v obrazových archivech.
- Školení
Instalací ale nekončíme. Po správném zabudování softwarových aplikací vám obstaráme školení pro práci a jednotlivé úkony s instalovanými aplikacemi. Rozsah a zaměření školení si s vámi předem domluvíme. Způsob školení odpovídá vašim konkrétním potřebám a bere v potaz odbornost pracovníků, kteří budou jednotlivé činnosti aplikací zabezpečovat. Nedílnou součástí je i dodání uživatelské a administrátorské dokumentace.
Školení
Jaké typy školení nabízíme
- Školení správce systému
- Školení uživatelů aplikačního SW
- Školení operátorů (skenování, indexace, popřípadě další činnosti)
Naše poslední reference
Jak jsme pomohli našim klientům
Proč si zvolit právě nás
Výhody spolupráce s námi
- SLA poskytovaných služeb - provozní doba Response Time a Fix Time jsou vždy se zákazníkem individuálně domluveny dle jeho aktuálních potřeb
- Doba vyřešení závady 4 hod. až 5 dnů podle kategorie incidentu
- Zapůjčení zkušebních verzí SW (jsou-li výrobcem SW uvolněné)
- Zapůjčení plných verzí SW až na 3 měsíce (pokud to výrobce SW umožňuje)