18Říj

Ruční práce s daty by už měla v každé fungující firmě patřit minulosti. Díky speciálnímu softwaru totiž můžete vytěžovat dokumenty s maximální efektivitou a uplatnit potenciál svých zaměstnanců tam, kde je opravdu potřeba. Robotizace totiž není trendem jen v průmyslu, automatizovaná řešení jsou nepostradatelnou součástí také dobře fungující administrativy. V čem všem dokáže robotizace pomoct vaší společnosti? Představíme vám osm důvodů, proč se pustit do digitální transformace.

Věděli jste, že můžete digitalizovat jakýkoliv administrativní proces a tím snížit náklady a zvýšit efektivitu vaší společnosti? Vytěžovat můžete veškeré příchozí dokumenty – od faktur přes smlouvy až po formuláře.

Minulostí se stane například komplikovaná evidence a vyhledávání v dokumentech, což bývá největší starostí většiny firem. Týká se zejména zaměstnanců z účetních oddělení, kteří zpracovávají velké množství faktur a dalších účetních záznamů, obvykle v papírové formě.

Dalším častým tématem je enormní množství dokumentů, které řeší pracovníci obchodních oddělení. Zákonem stanovená pravidla a interní předpisy požadují ukládání velkého množství papírové dokumentace, což představuje problém s prostorem, evidencí i systémem. S tím souvisí také složité vyhledávání požadovaných listin.

Časté bývají také obavy ze ztráty nebo poškození spisů. Řada důležitých dokumentů má totiž jen jeden originál, a právě z toho důvodu je nutné pečovat o podobné typy dokladů s velkou opatrností. Jenže časté manipulování nebo nešetrné zacházení mohou vést k nevratnému poškození těchto dokladů nebo dokonce k jejich samotné ztrátě.

Všechny tyto starosti ale můžete hodit za hlavu. Automatizace administrativních procesů vám uspoří náklady a čas v mnoha směrech. Které to konkrétně jsou?

  1. Sběr dat

Není důležité, kolik zákaznických dat nasbíráte, ale jak s nimi pracujete. Skutečným přínosem je proto optimalizace dat pro analýzu. Díky digitální transformaci mohou různé úseky organizace sledovat zákaznickou cestu, operativní činnosti, výrobu, finance nebo obchodní příležitosti.

  1. Řízení zdrojů

Digitální transformace konsoliduje informace a zdroje do sady obchodních nástrojů. Proto může integrovat aplikace, databáze a software do centrálního úložiště business intelligence. Digitální transformace není oddělením ani funkční jednotkou. Zahrnuje každou oblast podnikání a může vést k inovaci procesů a efektivitě napříč organizací. Od prodeje a marketingu po finance a management.

  1. Pochopení zákazníků

Data jsou klíčem k pochopení chování zákazníků. Když jim a jejich potřebám lépe porozumíte, můžete vytvořit obchodní strategii cílenou přímo na ně. Kombinace strukturovaných (např. zákazníkovy osobní informace) a nestrukturovaných dat (metriky sociálních médií) podpoří růst vašeho podnikání.

  1. Zákaznická zkušenost

Automatizace zvýší nejen efektivitu vašich týmů, ale zajistí také souvislý a intuitivní zážitek vašich zákazníků. Od e-mailové komunikace přes uživatelské portály a digitální produkty až po způsob, jakým oslovujete nové potenciální zákazníky.

  1. Digitální kultura

Abyste využili všech výhod digitální transformace, je potřeba zvyšovat kvalifikaci a digitální vzdělávání členů týmu. Ti tak získají znalosti a nástroje, které budou přizpůsobené jejich prostředí. Taková změna digitální kultury je pro udržitelné podnikání zásadní.

  1. Zvýšení zisků

Nárůst efektivity a ziskovosti bývá zásadním výsledkem automatizovaných procesů. Zvýšené zisky hlásilo 80 % organizací, které ji podstoupily, 85 % firem pak zvýšilo svůj podíl na trhu.

  1. Agilita

Podniky, které využijí potenciál vývoje softwaru, se dostanou na trh mnohem rychleji a přijmou strategii průběžného zlepšování (CI). Získají tak přístup k rychlejší inovaci i adaptaci a zároveň dosáhnou lepších výsledků.

  1. Produktivita

Správné technologické nástroje se vzájemně podporují, čímž zefektivní workflow a zvýší produktivitu. Automatizace mnoha manuálních úkolů tak umožňuje členům týmu pracovat efektivněji.

Digitální transformace má zkrátka celou řadu výhod. Podniky díky ní zaznamenávají především úspory nákladů i času a vyšší ziskovost, stejně jako efektivnější řízení zdrojů či kvalitnější a rychlejší služby zákazníkům.

Chcete vytěžovat data z dokumentů co nejefektivněji? Poraďte se s námi a zjistěte, jaké možnosti jsou pro vaši organizaci nejvhodnější. (NAPIŠTE NÁM)

Adaptabilita a intuitivnost

Na rozdíl od velkých korporací se ve společnosti scanservice dokážeme rychle adaptovat na požadavky každého klienta. Sami vyvíjíme intuitivní softwarové nástroje pro automatizaci procesů a digitalizaci dokumentů se zavedením technologií jako SW roboty a umělá inteligence. Všechny tyto nástroje na sobě navíc denně prověřujeme – využíváme je každý den, takže je dokážeme inovovat z „pohledu“ klienta.

Díky těmto schopnostem a přístupu dokážeme nabídnout komplexní služby přesně dle potřeb zákazníka. Jsme experty ve zpracování jakýchkoli typů dokumentů (faktury, smlouvy, formuláře) pro všechny pobočky (CZ i global) z jednoho místa. Samozřejmostí je možnost okamžitého přístupu k datům a dokumentům i ze strany klienta.

Zpracování faktur od nových subjektů bývá problematické. My vám s ním dokážeme pomoct.

Za léta našich zkušeností jsme si vybudovali know-how jako nikdo jiný. Od roku 1998 se pohybujeme ve světě informačních technologií. Digitalizaci dokumentů a prvky digitální transformace poskytujeme předním společnostem jak v Česku, tak v zahraničí. Zaměření našich klientů je pestré – od bank a pojišťoven přes farmaceutické konglomeráty až po státní sektor.

Každý klient má ohledně digitalizace dokumentů specifické požadavky, proto s každým vytváříme řešení na míru. Tak, aby se automatizace obchodních a finančních procesů stala pro danou firmu efektivně fungujícím strojem, nikoliv zdrojem nekonečných zádrhelů.

Digitální transformace pro vaše stávající procesy

Implementovat digitální transformaci lze i s minimálními náklady a bez velkých složitostí. Přesvědčíme vás o tom, že moderní digitální technologie dokážou skvěle propojit lidi, data a procesy. Vaše obchodní a firemní postupy se tak stanou efektivnějšími a zároveň připravenými na budoucí výzvy.

Digitální transformace mění podnikové systémy, workflow i firemní kulturu. Zkrátka umožňuje celé organizaci spolupracovat mnohem efektivněji. My vás těmito změnami provedeme tak, jak to dříve nebylo možné – využitím automatizace workflow a pokročilého zpracování, jako je umělá inteligence nebo strojové učení.

Zajímá vás, jak snadná může být automatizace ve vaší organizaci? Napište nám o nezávaznou konzultaci.

Napsat komentář